همه ما می دانیم که یک برنامه وب سفارشی درجه یک بلیط موفقیت دیجیتال با مصرف کنندگان است. در جستجوی ارائه‌دهنده، در میان پیشنهادات خدمات متعددی جستجو می‌کنید تا موردی را بیابید که با چالش‌های شما مطابقت دارد و با بودجه شما متناسب است. مدت‌هاست که ما خدمات توسعه اپلیکیشن وب ارائه می‌دهیم و رویکردهای قیمت‌گذاری ما با استودیوهای طراحی جوان متفاوت است. با پیروی از استراتژی‌های کلی، ما به مشتریان خود در مدیریت بودجه و ایجاد روابط مشارکتی پویا با ارائه‌دهنده خدمات کمک می‌کنیم. اکنون، ما برخی از ایده های قیمت گذاری طراحی و توسعه اپلیکیشن وب را با شما به اشتراک می گذاریم.

 

طرح پیشنهادی رایگان

هنگامی که برای مشاوره به ما مراجعه می کنید، اولین چیزی که مشاوران ما به شما پیشنهاد می کنند یک طرح پیشنهادی رایگان است. بدون شک، طراحی صرفاً بخشی از کل پروژه را تشکیل می دهد و مفهوم طراحی اولیه بیش از 40٪ از تمام مسائل UI/UX نیست. اما این طرح تایید شده است که به شما امکان می دهد پروژه نهایی را به وضوح تصور کنید، بنابراین تنها چیزی که نیاز دارید تمرکز بر مراحل تاکتیکی برای رسیدن به آن است.

ما اغلب با پروژه هایی مواجه می شدیم که نیاز به جذب سرمایه گذاری داشتند. مفهوم طراحی اولین گام در راه تجسم چنین مفاهیم اطلاعاتی بود. بنابراین، پیشنهاد راه اندازی ما به طور پیش فرض شامل بسته طراحی است که مشتریان ما می توانند تحت شرایط خاص به صورت رایگان دریافت کنند.

 

کمترین قیمت ممکن

بنابراین، شما بودجه مصوب پروژه خود را دارید. برخی از شرکت های توسعه وب حداقل قیمت یا یک بسته توسعه وب استاندارد را به شما پیشنهاد می کنند. با این حال، چنین رویکردی اجازه ایجاد برنامه های کاربردی وب قوی را نمی دهد. به نظر می رسد که برآوردن تمام الزامات توسعه در چارچوب محدودیت های پیشنهادات محصول استاندارد برای برنامه های کاربردی وب غیرممکن است.

ما یک رویکرد انعطاف پذیر برای بودجه بندی برنامه های کاربردی وب اتخاذ می کنیم. مشتریان ما برای مشاوره و برآورد پروژه، با وظایف تجاری در هر اندازه، از برنامه تک صفحه ای گرفته تا راه حل شرکتی، با ما تماس می گیرند.

 

راه تثبیت قیمت

عملاً هر مشتری از ما می خواهد که با قیمت ثابت کار کنیم، یعنی پروژه را برآورد کنیم و توسعه آن را در چارچوب بودجه تضمین کنیم. این استراتژی برای تجارت بی خطر است. با این حال، “قیمت ثابت” را می توان در صورت رعایت شرایط زیر توافق کرد:

ما یک مشخصات تجاری دقیق داریم که منطق عملیات برنامه، اصول تعامل با کاربران و سایر مسائل را شرح می دهد.

مشخصات سیستم وجود دارد

این اسناد به کارشناسان ما امکان می دهد تا تخمین دقیق و دقیق بودجه را برای توسعه بیشتر ارائه دهند. اما آنها اغلب بیش از حد هستند زیرا بسیاری از جزئیات پروژه به مشخصات دقیق نیاز ندارند (فریم ورک های مختلفی در فرآیند توسعه استفاده می شود که به طور قابل توجهی باعث صرفه جویی در زمان می شود).

شما به عنوان یک مشتری باید هزینه توسعه مشخصات را نیز در نظر داشته باشید. این توسط متخصص ترین متخصصان توسعه یافته است و نمی توان آن را به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار داد. همچنین ممکن است هزینه مشخصات پروژه از بودجه توسعه پروژه بیشتر شود.

بنابراین، مشاوران ما جزئیات هر پروژه را بررسی می کنند و مناسب ترین مدل کسب و کار را برای توسعه ارائه می دهند. به عنوان مثال، توسعه Agile به ما اجازه می دهد تا یک پروژه را با حداقل مستندات ارائه کنیم.

 

آیا راهی برای دریافت قیمت دقیق بدون این همه دردسر وجود دارد؟

بله کاملا! آژانس های توسعه نرم افزار تلاش می کنند تا اطلاعات جامعی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در شرایط ذکر شده در زیر، هزینه توسعه را می توان به طور دقیق برای شما محاسبه کرد.

شما مشخصات دقیق را برای ارزیابی ارسال می کنید. مشخصات سیستم ضروری نیست: یک توضیح ساده از منطق تجاری برای بسیاری از پروژه ها کافی است. چند طرح رابط کاربری را ضمیمه کنید – و تحلیلگران باتجربه کسب و کار قادر خواهند بود برنامه آینده شما را درک و تخمین بزنند.
راه حل های مشابهی در مجموعه این شرکت وجود دارد. این احتمالاً یکی از مطمئن ترین روش ها برای محاسبه بودجه دقیق است. اما برای تعیین قیمت دقیق پروژه خاصی که در نمونه کارها می بینید، نباید به توسعه دهندگان تکیه کنید. این اطلاعات تجاری متعلق به مشتری دیگری است و قابل افشا نیست. در عوض، شما باید دلایل علاقه مندی خود به یک مطالعه موردی خاص، شباهت و تفاوت آن با پروژه خود را با جزئیات شرح دهید.
شما یک پروژه در مقیاس کوچک دارید. تحلیلگران باتجربه می توانند به سرعت و با دقت هزینه های پروژه های کوچک را برآورد کنند. آنچه واقعاً مهم است این است که از خطی که پروژه برای “برآورد بیان” بیش از حد پیچیده می شود عبور نکنید.

 

این نکات را رعایت کنید

در مورد امکان قرار دادن نظرات و پیشنهادات برای مشتریان آینده از طرف شما بحث کنید. در صورت موافقت با مصاحبه برای پلتفرم های بررسی مانند Clutch.co، قیمت نهایی پروژه ممکن است متفاوت باشد.
QA اضافی بخواهید. ممکن است به نظر برسد که منابع QA اضافی هستند و قیمت را بالاتر می برند.

در واقع، اگر یک متخصص QA در پروژه دخیل باشد، فروشنده تعهدات گارانتی اضافی را بر عهده می گیرد، در حالی که مشتری می تواند به میزان قابل توجهی در هزینه های پشتیبانی صرفه جویی کند.
انتشار نمونه کارها را تایید کنید. اجازه ارسال توضیحات پروژه خود را در پورتفولیو عمومی بدهید.

 

پایان .

لینک منبع : https://www.scnsoft.com/blog/web-app-development-cost

 

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد