امروزه، کسب‌وکارها با چالش افزایش انتظارات مشتری از تجربه برند، از جمله شفافیت در تحویل سفارش، مواجه هستند. ردیابی حمل و نقل، یا نرم افزار ردیابی بسته، نقشی حیاتی در برآورده کردن این انتظارات برای شرکت ها در هر مقیاس ایفا می کند و قابلیت هایی مانند:

ایمیل‌های خودکار قابل تنظیم برای مشتریان که توسط به‌روزرسانی‌های ارسال از شرکت‌های مخابراتی ایجاد می‌شوند.

صفحات ردیابی مارک برای مشتریان برای ارائه دید محموله بر حسب تقاضا و استفاده از یک نقطه تماس اضافی با مشتری (به عنوان مثال، برای افزایش درآمد فروش متقابل با بخش «شما ممکن است دوست داشته باشید…» در زیر اطلاعات ردیابی).

اعلان‌های ردیابی محموله‌های داخلی با بررسی جزئیات: وضعیت حمل و نقل و به‌روزرسانی‌های مکان، سوابق زمانی مرتبط.

تخمین زمان تحویل بر اساس داده‌های تاریخی در مورد زمان حمل و نقل برای حامل‌های خاص، گزینه‌های حمل و نقل و مقصدهای تحویل.

تجزیه و تحلیل داخلی و گزارش عملکرد شرکت مخابراتی.

 

با داشتن نرم‌افزار ردیاب بسته، کسب‌وکارها می‌توانند تجربه مشتری پس از خرید را بهبود بخشند و تصویر برند خود را در بازار تجارت الکترونیک رقابتی فزاینده تقویت کنند.

 

چگونه نرم افزار ردیابی حمل و نقل را انتخاب کنیم؟

توصیه می کنیم هنگام جستجوی نرم افزار ردیابی محموله چندین فاکتور را در نظر داشته باشید:

قابلیت نرم‌افزار برای ادغام با اکوسیستم نرم‌افزاری موجود شما (پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیک، OMS، WMS، TMS، و غیره) برای اطمینان از جریان‌های اطلاعات بدون درز و خودکار بین سیستم‌ها (به عنوان مثال، انتقال سفارش و جزئیات مشتری به نرم‌افزار ردیابی محموله).
قابلیت نرم افزار برای ادغام با حامل های داخلی و در صورت لزوم بین المللی برای مشاغلی که از خدمات لجستیک خارجی استفاده می کنند تا به طور خودکار به روز رسانی های ردیابی محموله را از طریق یک رابط واحد دریافت کنند.
مقیاس‌پذیری نرم‌افزار برای اطمینان از اینکه می‌تواند با رشد کسب‌وکار یا تجربه اوج سفارش، حجم فزاینده‌ای از تحویل‌ها را به آرامی پردازش کند.

 

مروری بر محصولات ردیابی حمل و نقل

Malomo

نکات برجسته

قابلیت های غنی برای سفارشی سازی ایمیل های حمل و نقل و صفحات ردیابی حمل و نقل (اضافه کردن توصیه های محصول، شرایط برنامه ارجاع و غیره).
تجزیه و تحلیل در مورد تعامل مشتری با محتوای بازاریابی، تجزیه و تحلیل عملکرد حامل.
ادغام با اپراتورهای اصلی (FedEx، DHL، USPS، UPS)، پلتفرم های تجارت الکترونیک و بازاریابی (Shopify، Shopify Plus، Klaviyo).

بهترین برای: مشاغل تجارت الکترونیک در هر مقیاسی که از خدمات حامل استفاده می کنند و به دنبال تبدیل تجربه ردیابی محموله به یک کانال بازاریابی جدید هستند.

قیمت: از 39.00 دلار در ماه شروع می شود.

 

ShipTrack

نکات برجسته

تولید صفحات ردیابی سلف سرویس مارک دار، که در آن مشتریان می توانند پیشرفت حمل و نقل و اسناد حمل و نقل را بررسی کنند و اعلان های خودکار را برای به روز رسانی ها تنظیم کنند.
با نصب ویجت ردیابی محموله می توان مستقیماً از هر وب سایتی به صفحات ردیابی دسترسی داشت.
گزینه هایی برای ادغام با پلتفرم های تجارت الکترونیک (به عنوان مثال، Magento)، ERP ها (SAP، NetSuite، و غیره)، سیستم های مدیریت ناوگان یا حمل و نقل و غیره.

بهترین برای: کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک در هر مقیاسی که به دنبال پیگیری تحویل سفارش‌هایی هستند که توسط ناوگان داخلی آنها انجام می‌شود.

قیمت: با درخواست فروشنده.

 

ShipHawk

نکات برجسته

ادغام با بیش از 200 شرکت مخابراتی (FedEx، UPS، USPS، DHL و غیره)، تضمین بازیابی خودکار به‌روزرسانی‌های محموله از یک شبکه حامل با هر پیچیدگی، و پیکربندی صفحات ردیابی محموله برای مشتریان.

بهترین برای: کسب و کارهای تجارت الکترونیک در مقیاس متوسط تا بزرگ که از خدمات چندین حامل و روش های حمل و نقل مختلف (حمل و نقل بسته و بار و غیره) استفاده می کنند.

قیمت: با درخواست فروشنده.

ابزارهای ردیابی حمل و نقل همچنین می‌توانند به عنوان بخشی از نرم‌افزار بزرگ‌تر حمل‌ونقل یا سیستم‌های مدیریت حمل‌ونقل، مانند Overhive، Shippo یا Freightview، یا راه‌حل‌های سفارشی ساخته شده از ابتدا و متناسب با جریان‌های کاری خاص (به عنوان مثال، در صنایع بسیار تحت نظارت: داروسازی، تجهیزات پزشکی).

 

افزایش وفاداری مشتری با ردیابی حمل و نقل

با کمک نرم افزار ردیابی حمل و نقل، شما و مشتریانتان در زمان واقعی پیشرفت تحویل را مشاهده می کنید. شرکت شما می‌تواند تعداد بلیط‌های پشتیبانی مربوط به وضعیت حمل و نقل را کاهش دهد و همچنین فرصت‌های اضافی را برای تمایز نام تجاری با صفحات ردیابی سفارشی باز کند. اگر می‌خواهید با انتخاب محصول مناسب برای کسب‌وکارتان یا ایجاد یک راه‌حل سفارشی سفارشی، حداکثر بازگشت سرمایه را از ردیابی حمل و نقل دریافت کنید، به راحتی به

 

پایان.

لینک منبع : https://www.scnsoft.com/blog/shipment-tracking-software

 

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد