هزینه ایجاد یک انبار داده بسیار زیاد است و اندازه شرکت شما مهم نیست. یک انبار داده، در هسته خود، کپی از همان داده‌هایی است که از قبل در پایگاه‌های داده داخلی و راه‌حل‌های شخص ثالث موجود است. امروزه همه از خدمات رایانش ابری استفاده می کنند. مطمئناً زمانی که از شیرپوینت، زوم، آفیس 365، گوگل درایو یا جی میل استفاده می‌کنید، با ابر درگیر شده‌اید.

یک استراتژی خوب مهاجرت به فضای ابری مستلزم انتقال سرویس‌های حیاتی از سخت‌افزار داخلی و هم‌محلی به ارائه‌دهندگان خدمات ابری است. با استفاده از این خدمات، می‌توانید زیرساخت‌های فناوری اطلاعات خود را از یک مکان دور مدیریت کنید و خطر امنیتی، دردسر و هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری سخت‌افزار در محل را از بین ببرید. دلایل مهاجرت به فضای ابری بی پایان هستند و مزایای متعددی برای بهبود بهره وری و عملکرد کسب و کار شما وجود دارد.

مقیاس پذیری

با مهاجرت به فضای ابری، شرکت‌ها این انعطاف‌پذیری را دارند که زیرساخت‌ها و حجم کاری خود را به طور قابل توجهی بازسازی کنند تا نیازهای دنیای مدرن را برآورده کنند، بدون اینکه به تجهیزات و دارایی‌هایی که در دوره قبل مناسب بودند، گره بخورند. فضای ابری به شما این امکان را می دهد که منابع خود را مطابق با نیازهای شخصی و تجاری خود مدیریت کنید.

ادغام

بردن سازمان خود به فضای ابری شما را قادر می سازد تا بدون زحمت سیستم ها را با هم ادغام کنید و بهره وری را در تمام خدمات خود افزایش دهید. ارائه‌دهنده فضای ابری شما همچنین می‌تواند پیچیدگی زیرساخت‌های شما را مدیریت کند و به شما این امکان را می‌دهد که زمان و انرژی خود را به آنچه واقعاً مهم است اختصاص دهید: شرکت شما. به دلیل سادگی و راحتی استفاده از دسترسی از راه دور ابری، کارکنان شما می توانند تلاش خود را صرف کار سخت و گسترش سازمان شما کنند.

کارایی

چه کسی خواهان بهبود عملکرد نیست؟ این اولین انتخاب هر کسب و کاری است. ایجاد یک انبار داده می تواند با جمع آوری داده ها از پایگاه داده برنامه به دلایل تحلیلی، عملکرد را بهبود بخشد. با این حال، این ممکن است بسته به شرایط، هم برای تجزیه و تحلیل و هم برای برنامه مشکل ایجاد کند.

دسترسی

رایانش ابری به شما و تیمتان این امکان را می‌دهد تا از طریق مرورگر وب یا دستگاه تلفن همراه، در هر زمانی از هر مکانی در جهان به برنامه‌ها دسترسی داشته باشید. شرکت‌ها می‌توانند به کارگران خود برنامه کاری انعطاف‌پذیرتری بدهند .

امنیت

رایانش ابری به سیستم های امنیتی داخلی اجازه می دهد تا از داده های خصوصی شما محافظت کنند. اینکار به طور خودکار انجام می شود و بسیاری از سرویس های ابری به روز رسانی های منظمی دارند تا از هرگونه تهدید احتمالی جلوگیری کنند.

سازگار

رایانش ابری تماماً به استانداردها مربوط می شود و اگر می خواهید سیستم عامل و میان افزار خود را به یک ارائه دهنده ابری منتقل کنید، باید نسخه های سیستم عامل و میان افزار خود را به روز نگه دارید. مهم است که به یاد داشته باشید که ارائه دهندگان خدمات ابری (CSP) از سیستم عامل های نزدیک به پایان چرخه عمر خود یا سیستم هایی که به طور کامل حذف می شوند پشتیبانی نمی کنند.

مروری بر استراتژی مهاجرت ابری شما

یک انبار داده معمولی شامل حجم وسیعی از اطلاعات در حوزه های مختلف تجاری است. انتقال همه داده ها به طور همزمان تقریباً مطمئناً با شکست مواجه می شود. برای اینکه مهاجرت شما به فضای ابری موثر باشد، باید هر بار گام های کوچکی بردارید، به خصوص اگر در حال انجام تغییرات بزرگ در معماری هستید. هنگامی که یک رویکرد افزایشی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید در حین ساخت انبار داده ابری خود، از انبار داده خود استفاده کنید. ممکن است داده‌های بین پایگاه قبلی قبلی و انبار داده مبتنی بر ابر جدید با استفاده از فناوری‌هایی مانند Fivetran در این دوره انتقال همگام شوند.

 

نویسنده : James Warner

لینک مطلب : https://www.iotforall.com/six-benefits-of-an-effective-cloud-migration-strategy-for-your-business

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد