تصمیم گیری برای انتخاب طراحی مجدد وب سایت اغلب دشوارتر از راه اندازی توسعه وب سایت از ابتدا است. اصلاً نداشتن وب‌سایت به شما احساس اضطرار و عزم می‌دهد که با یک وب‌سایت از قبل طراحی شده احساس نمی‌کنید. مشتریانی را دیده‌ام که بدترین نسخه‌های اولیه وب‌سایت‌های خود را با طراحی ضعیف‌ترین نسخه‌ها داشتند که تردید داشتند که آیا سرمایه‌گذاری آنها در طراحی جدید واقعاً منطقی است یا خیر.

در مورد طراحی وب سایت شرکتی به ویژه، من 3 نشانه را لیست می کنم که به نیاز به اصلاح طراحی اشاره می کند و توضیح می دهد که چگونه انتخاب شما برای طراحی مجدد یا نه بر تجارت شما تأثیر می گذارد.

 

وب سایت شما بیش از ۵ سال است که هیچ به روز رسانی مهمی ندیده است

وضعیت فناوری هر سال دوباره تعریف می شود، بنابراین سن وب سایت به تنهایی می تواند دلیل قانع کننده ای برای طراحی مجدد باشد. یک وب سایت شرکتی که در 5 سال گذشته هیچ به روز رسانی قابل توجهی نداشته است، قبلاً منسوخ شده است و هنگامی که توسط شرکای بالقوه شما ارزیابی می شود، بر برند شما سایه شک می اندازد. علاوه بر این، به طور قابل توجهی تصویر شما را در چشم رقبا تضعیف می کند.

 

وب سایت شما رشد کسب و کار شما را محدود می کند

ناگفته نماند که وب سایت شرکتی شما باید وضعیت به روز کسب و کار شما را منعکس کند و تمام اطلاعات مرتبط را ارائه دهد. اما کسب و کار شما همیشه در حال پیشرفت است و در یک نقطه خاص، به روز رسانی اطلاعات در وب سایت شما دیگر کافی نیست.

از خود بپرسید که آیا کسب و کار شما با توانایی های وب سایت فعلی شما خفه شده است یا خیر. شاید، اکنون شما آنقدر محصولات یا برندها دارید که منوی وب سایت فعلی شما برای پیمایش آنقدر درهم و برهم است. به نظر می‌رسد هیچ سازمان‌دهی مجدد کمکی نمی‌کند، و شما چاره‌ای ندارید جز اینکه از افزودن اطلاعات بیشتر خودداری کنید و کل فصل‌های کسب‌وکارتان را از چشم عموم دور نگه دارید.

وب سایت شرکتی شما باید با کسب و کار شما سازگار باشد – نه برعکس. طراحی مجدد می تواند به شما کمک کند تا جداول را تبدیل کرده و وب سایت خود را به ابزاری قدرتمند برای اجرای استراتژی کسب و کار خود تبدیل کنید.

 

شما سوالات متداول زیادی از بازدیدکنندگان خود دریافت می کنید

وب سایت شرکتی شما کانال اصلی ارتباط شما با کارمندان، شرکا و سهامداران بالقوه است، بنابراین باید به تمام سوالاتی که این افراد در طول بازدید در ذهن دارند پاسخ دهد.

اگر دائماً ایمیل هایی با سؤالاتی دریافت می کنید که شرکت شما می تواند – اما وب سایت شما پاسخ نمی دهد – ممکن است فقط با به روز رسانی صفحات مشکلی نداشته باشید. اما اگر وب‌سایت پاسخ‌هایی را می‌دهد که به‌نظر می‌رسد بازدیدکنندگان شما نمی‌توانند آن‌ها را پیدا کنند، قطعاً برای اطمینان از ناوبری شفاف‌تر به یک حسابرسی UX و طراحی مجدد نیاز دارید.

در غیر این صورت، شما نه تنها حجم کار و هزینه‌های بخش ارتباطات عمومی خود را افزایش نمی‌دهید، بلکه بی‌صدا می‌پذیرید که داشتن بازدیدکنندگان وب‌سایت که پس از یافتن اطلاعات مورد نظر خود و هیچ تلاشی برای تماس با شما، آن را ترک می‌کنند، خوب است.

 

با طراحی وب سایت به روز در بازی بمانید

وقتی روی چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید، معمولاً می‌خواهید دوام داشته باشد. متأسفانه این امر در مورد طراحی سایت صدق نمی کند. اینکه بتوانید درک کنید و بپذیرید که طراحی وب سایت قدیمی شما دیگر برای کسب و کار شما کار نمی کند، حیاتی است.

 

پایان .

لینک منبع : https://www.scnsoft.com/blog/corporate-website-redesign

 

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد