به عنوان یک طراح UX و تحلیلگر کسب و کار، می دانم که برای بسیاری از مشتریان هزینه طراحی مجدد آنها یکی از عوامل اصلی تصمیم گیری در مورد طراحی مجدد است یا خیر. و در حالی که من همیشه توضیح می‌دهم که جنبه‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد، می‌دانم که نیاز به دانستن حداقل یک محدوده هزینه تقریبی از کجا می‌آید.

در این مقاله، من توضیح می‌دهم که چه چیزی بر هزینه پروژه طراحی مجدد وب‌سایت در بیشتر موارد تأثیر می‌گذارد و مراحلی را که به شما کمک می‌کند تا تخمینی را به دست آورید، شرح می‌دهم.

 

چهار ردیف هزینه اصلی

ابتدا، بیایید نگاهی به سطوح کلیدی محدوده هزینه طراحی مجدد وب سایت بیندازیم:

100 تا 1000 دلار
1000 تا 5000 دلار
5000 تا 15000 دلار
15000 تا 50000 دلار

برخلاف آنچه ممکن است انتظار داشته باشید، هزینه های کمتر همیشه به معنای کیفیت ضعیف نیست. بسته به ترکیبی از عوامل خاص، ممکن است نیازی به پرداخت هزینه بالایی برای یک وب سایت با ظاهر بسیار مناسب نداشته باشید.

اکنون، بیایید ببینیم که چگونه باید با 4 عامل اصلی تأثیرگذار بر هزینه مقابله کنید تا بفهمید پروژه طراحی مجدد شما به احتمال زیاد متعلق به کدام سطح است.

 

اندازه وب سایت خود را ارزیابی کنید

هر چه وب سایت بزرگتر باشد، فرآیند طراحی مجدد بیشتر طول می کشد و در نتیجه هزینه آن بیشتر می شود. برای اینکه بفهمید وب سایت شما چقدر بزرگ است، با وارد کردن خط “site:yoursitename.com” در گوگل تعداد صفحات آن را دریابید.

1 تا 50 صفحه: یک وب سایت کوچک که به احتمال زیاد در ردیف های قیمتی 1 یا 2 قرار می گیرد.
50 تا 200 صفحه: یک وب سایت متوسط که اغلب در ردیف های 2 و 3 قرار می گیرد.
بیش از 200 صفحه: یک وب سایت بزرگ که هزینه های طراحی مجدد آن از ردیف 3 تا 4 متغیر است.

 

ترکیب ها را در نظر بگیرید

ترکیب موجود یا برنامه ریزی شده وب سایت شما با سیستم مدیریت محتوا (CMS)، خدمات پرداخت، چت زنده یا سایر راه حل های نرم افزاری بر هزینه طراحی مجدد وب سایت به شدت تأثیر می گذارد. مسئله این است که حتی یکپارچه‌سازی‌های موجود نیز به دلیل طراحی وب‌سایت جدید، اغلب باید از ابتدا دوباره انجام شوند، که می‌تواند دشوار باشد. برخی از ابزارها و سیستم‌های قدیمی‌تر حتی ممکن است باعث تضاد با طراحی به‌روزرسانی شده شما شوند، بنابراین احتمالاً مجبور خواهید بود به نسخه‌های جدیدتر آنها مهاجرت کنید.

ارائه حتی یک تخمین تقریبی در اینجا پیچیده است زیرا ترکیب نرم افزارهای یکپارچه منحصر به فرد است. اما ماهیت این است که هرچه ادغام‌های بیشتری داشته باشید، پروژه طراحی مجدد شما به تلاش‌های بیشتری برای آزمایش و رفع اشکال نیاز دارد.

 

کلاس طراحی وب سایت آینده خود را انتخاب کنید

کلاس وب سایت بازطراحی شده شما به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که این باید کسب و کاری باشد که در درازمدت از آن راضی خواهید بود و نه کسب و کاری که اکنون دارید. در غیر این صورت، به پیشرفت کسب و کار شما کمکی نخواهد کرد و دوباره و دوباره به طراحی مجدد ادامه خواهید داد.

 

پایه ای

چنین طراحی برای وب سایت های شرکت های نوپا و کسب و کارهای کوچک مناسب است. هیچ فرم ارائه محتوای پیچیده ای ندارد، اما جذاب به نظر می رسد و تصویر مثبتی از کسب و کار شما ایجاد می کند. معمولاً در محدوده قیمت به ردیف 1 تعلق دارد.

 

رقابتی

طراحی رقابتی که برای مشاغل متوسط و بزرگ هدف گذاری شده است به ارائه تصویر برند صیقلی کمک می کند که شما را از رقبای اصلی خود در بازار متمایز می کند. محتوای چنین وب سایت هایی اغلب غنی از عناصر متحرک است که باعث تعامل بیشتر کاربر می شود. هزینه های طراحی مجدد می تواند بین سطوح 2 و 3 باشد.

 

تصمیم بگیرید چه کسی طراحی مجدد وب سایت شما را اجرا می کند

خودتان آن را انجام دهید

ابزارهای آنلاین رایگان که امکان طراحی مجدد آماتوری DIY را فراهم می کنند ارزان ترین اما بی پرواترین گزینه طراحی مجدد شما هستند. توصیه نمی‌کنم چنین ریسک‌هایی را انجام دهید، به‌خصوص اگر وب‌سایت شما یکی از منابع درآمد کسب‌وکار شما باشد.

 

یک فریلنسر استخدام کنید

در صورتی که به دنبال یک متخصص طراحی وب مشهور با نام تجاری خود نیستید، این یک گزینه مقرون به صرفه است که شما را در ردیف قیمت های 1 و 2 نگه می دارد. اما در ازای صرفه جویی، همکاری با یک فریلنسر می تواند مسائلی مانند سرسام آور ایجاد کند. ضرب الاجل ها و قیمت های همیشه در حال تغییر. علاوه بر این، یک فریلنسر به احتمال زیاد نمی تواند با چالش های یکپارچه سازی وب سایت شما مقابله کند.

 

به یک آژانس طراحی سایت میسپارید

گران ترین اما مطمئناً ایمن ترین گزینه این است که به یک شرکت متخصص طراحی اجازه دهید مسئولیت کامل طراحی مجدد وب سایت شما را بپذیرد. آنها نه تنها می توانند پروژه را به موقع و با بودجه تحویل دهند، بلکه به تنهایی با ادغام ها مقابله خواهند کرد. طراحی مجدد یک وب سایت متوسط (اندازه متوسط، کلاس رقابتی، بدون ادغام پیچیده) توسط یک آژانس وب معمولاً در ردیف های قیمتی 2 و 3 قرار می گیرد.

 

برای هزینه دقیق تر تماس بگیرید

پس از ترکیب همه عوامل فوق، می توانید یک ایده کلی از هزینه طراحی مجدد وب سایت خود بدست آورید. برای یادگیری یک برچسب قیمت دقیق تر، باید ویژگی های فردی وب سایت خود را با یک متخصص در میان بگذارید، که همچنین می تواند بازه زمانی پروژه را تخمین بزند. اگر آماده هستید به جزئیات بیشتر بپردازید، دریغ نکنید که به تیم من و من مراجعه کنید.

 

پایان .

لینک منبع : https://www.scnsoft.com/blog/website-redesign-cost

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد